Waar kan ik deze Chili saus als particulier kopen? Zie foto

Ik ben op zoek baar deze Chili saus waar ik deze kan kopen als particulier ivm dat ik deze fles van de cafetaria heb gekocht maar dat hij me niet wilt zeggen waar ik het zelf kan kopen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Ik heb even gesnuffeld op Google maar ik denk dat je als particulier de produkten van Wendjoe nergens kan kopen. Het zal via (horeca)groothandels wel verkocht worden dus je kan altijd aan de cafetariahouder vragen om een een fles voor jou mee te nemen als hij weer gaat. Het is overigens een Nederlands produkt. Het wordt gemaakt in Waspik.

Ik heb ook een site gevonden
11 jaar geleden
2 seconden Googelen en daar is hij.
Wendjoe bv

Address Hooiweg 5 5165 NL Waspik

Telephone 0416 – 316731

Fax 0416 – 316802

E – mail info@wendjoe.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begon met de gedacht: "Ik zal hem vinden!"

Maar helaas, ik moet opgeven. Ik kan niet op internet specifieke winkels vinden die het spul verkoopt. Je zou in een toko kunnen proberen.

Ik heb wel de website van de makers van dat spul gevonden. Misschien dat zij je kunnen vertellen waar het verkocht word.