Hoe kan ik aan een gerookte makreel zien of het een mannetje of een vrouwtje is/was?

Kan dat eigenlijk wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goeievraag stippel..
mijn vader zou gezegt hebben...schud er even mee, als je iets hoort rammelen dan zijn het zijn ballen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het was mijn dochters vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je het tegen je dochter zeggen.

Het beste antwoord

De voortplantingsorganen zitten in het lichaam. Het zijn een soort holle zakjes die eieren of zaadcellen maken.
Deze zijn bij het schoonmaken verwijderd en daarna is de makreel gerookt. Helaas kun je dan niet meer zien of het een vrouwtje of mannetje was.