Kan ik ergens een taart bestellen in de vorm van een drol?

Als cadeau

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
je kunt ook zelf een nepdrol maken, van ontbijtkoek en cola. Heb ik vroeger eens gedaan :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar de taart moet wel eetbaar en het liefst ook nog lekker zijn...
dudemeister
11 jaar geleden
in principe is zelf maken niet zo moeilijk hoor
maak biscuitdeeg - recept via link - maak daar de uiteindelijke vorm van, daarna gebruik je bv marsepein om de drol te bekleden Bronnen:
- http://www.maakeentaart.nl/nl/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=26

Antwoorden (4)

Ik denk bij de betere taarthandelaar?

Je kan er altijd naar vragen, en hopen dat ze die maken
Misschien helpt het linkje hieronder wel voor je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.wondercake.nl/ . Deze dame maakt alle soorten taarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op Marktplaats kijkt, zijn er best veel mensen die thuis gebak in opdracht maken voor anderen, tegen alleszins redelijke prijzen. Ook het maken van cupcakes (in feite kleine taartjes) is daarbij heel populair, dus op die manier kan je vast en zeker wel iemand vinden die zo'n taart voor je kan maken.

Als dat onverhoopt (!) niet mocht lukken, dan is het bestellen van b.v. een taart (of mini-tompoucen) met een afbeelding van een drol ook nog een optie. De Hema heeft
die service, kan je zelfs via internet bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n taart zal niet te koop zijn, omdat er geen mensen zullen gaan watertanden bij de aanblik ervan. Geen bakker zal hem zo in de etalage zetten! (^0^).

JJe zult hem dus zelf moeten maken en dat je niet de enige bent kan je hier zien;

www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=163358

Ik denk dat ze een biscuitrol hebben gebakken en die zo gesneden en gevormd hebben in de 'drolvorm'.
Tot slot besmeerd met een dikke laag chocolade ganache of -pasta. Ook zal je zoiets van cake kunnen maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
De afbeelding kan je misschien uitprinten en ermee naar een warme bakker stappen. Bestellingen voeren ze meestal wel uit in de vorm die jij wilt.
amc