mag een 4 jarige kauwgom?

ik ga vandaag voor het eerst babysitten super leuk maar ik vraag me af ik hou nogal van kauwgom en waarscheinlijk wil het kindje ook en ik vraag me af mag een 4 jarige ( bijna 5) kauwgom eten? <3

Weet jij het antwoord?

/2500

Neen, die beslissing laat u over aan de ouder(s)

Geldt voor ieder snoepgoed, vraag het aan de ouders!, Het ene kind is het andere niet en de ene ouder is de andere niet, dus of het kan, hangt van de ouders af en of het mag ook.

zou ik niet doen als het meisje jongen de kauwom doorslikt kan het zijn dat hij zij stikt in de kauwom en dat wil je denk ik niet

Ik zou het aan de ouders vragen. het is immers niet jou kind maar die van een ander. Als het mag van de ouders blijf dan goed op het kind letten zodat hij\zij zich niet verslikt.

Dit zal niet veel kwaad kunnen voor het kind. Tip voor jou: Zal het de eerste keer niet doen. Zeker als je voor het eerst bent moeten ook de ouders wennen en is belangrijk dat ze vertrouwen in je hebben. Om dan de eerste hun kind kauwgom aan te bieden is misschien niet zo'n slimme zet.. Mocht je het toch een keer overwegen; altijd eerst vragen! blijkt achteraf dat het van de ouders niet mocht sta je ook niet in een al te goed daglicht. Dus, just to be sure; niet aanbieden dus... Lekker in bed leggen en zelf tv gaan kijken! ;) Succes! Toegevoegd na 1 minuut: Excuus voor de ontbrekende woorden af en toe... ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100