Waar kun je kant en klare pizza bodems halen?

Waar kun je kant en klare pizza bodems halen? Zonder saus erop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik pak altijd een turks brood of pitabroodjes als bodem :)

Antwoorden (6)

zon beetje bij elke supermarkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De AH heeft ze, per 2 verpakt: Steenoven pizza bodems heten ze. Er zit enkel een heel erg dun laagje tomatensaus op. Per persoon is handig om te doen: uit de verpakking halen, doormidden snijden, en per helft invriezen. Zo kun je snel een zelfbelegde (halve) pizza maken. In de oven, bevroren en belegd zo klaar. Zo doe ik het altijd, erg handig!

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik krijg de opmerking dat het erom ging dat er geen saus op zat. maar eigenlijk kun je het rode op de pizza's geen saus noemen... Het is geen sauslaagje zoals dat gewoonlijk op de gewone pizza's zit. Denk dat het meer voor het oog is gedaan :-) om het kleurtje, omdat het er anders onaantrekkelijk uit ziet denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij gebruiken van die platte ronde turkse brood, ff doormidden snijden, heerlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
dat lijkt me een heel goed idee, ga ik eens proberen, +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mij ook en inderdaad, de moeite waard om eens te proberen. +1
Bij de natuurwinkel heb ik ze wel gezien en ik heb ze wel eens gekocht bij de C1000. Zo'n witte ronde schijf ca 1 cm dik zonder iets erop.

Ik was echter na 1x genezen, het ziet eruit als karton en het blijft karton. Dan smaken de gekoelde varianten uit blik die je nog moet uitrollen veel en veel beter (of vind je dat ook kant en klaar, dan is dat ook een optie) ik geloof dat ze gewoon van danerolle zijn. De saus zit er apart bij dus je kunt kiezen of je die gebruikt op niet.

Die laatste hebben ze zeker bij de c1000 en AH.
11 jaar geleden
Pizza bodem van koopmans. Bij de ah, jumbo of een andere supermarkt te koop.

Wij eten 1 x in de 2 weken op de vrijdag een zelf gemaakte pizza met deze bodem. De pizza quik saus (vak met de aardbeienjam) bij de Ah of hoogvliet erover heen en dan kan iedereen een stukje naar zijn eigen smaak indelen. Bijvoorbeeld met brocoli, bloemkool, salami, mozarella, uien, champignons, ananas, gehakt etc.

Eet smakelijk!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jumbo supermarkt