Waarom verkopen supermarkten geen brood uit de diepvries?

Als ik 's middags boodschappen ga doen is het brood dat ik wil hebben bijna altijd uitverkocht.

Weet jij het antwoord?

/2500

omdat het brood dagelijks vers word aangevoerd, ligt het niet daar in de vriezer.. misschien dat je zelf die broden in kunt slaan en invriezen, zodat je iedere dag dat brood hebt wat je wilt...

Omdat de vitamine E die in brood zit dood gaat als het brood bevroren wordt. Voor mensen in hun vruchtbare tijd is dat niet verstandig.

inderdaad het brood is elke dag vers! dat is toch wat wij willen? maar je kan ook brood bestellen!!! ja écht waar en dan haal je dat de volgende dag op(dat moet je dan wel doen!) als het mij niet lukt om op tijd mijn broodje te bemachtigen dan bestel ik het voor de volgende dag , gaat altijd goed! twas een idee!

Vaak hebben supermarkten wel brood in hun diepvries liggen of wordt het bevroren aangeleverd, ze laten dit ontdooien en verkopen het als vers brood. Vraag er eens naar bij je supermarkt. Je ziet dit ook vaak met vlees dan in de koeling ligt. Je kunt zien dat het nog wat bevroren is. Het is natuurlijk per supermarkt wel verschillend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100