Thee kan helpen met afvallen, als je in plaats van vruchtensap en frisdrank thee zonder suiker en water gaat drinken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het ligt er aan hoeveel vloeibare kcal je binnenkreeg met frisdrank en vruchtensap hoeveel effect het gaat hebben.

En meer drinken kan helpen dat je minder gaat snaaien. Soms heb je eigenlijk dorst, maar zegt je lichaam dat je honger hebt.

Groene thee schijnt het beste te zijn, maar in principe is elke thee goed.

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar om echt af te vallen zul je toch echt je eten aan moeten passen, ongezonde dingen vervangen door gezondere alternatieven, meer groente, fruit en eiwitten en beter op je porties letten.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik gebruik groene thee met gember en citroen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt dat groene thee kan helpen bij het afvallen. Uiteraard is alleen thee drinken niet voldoende!
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen maar thee drinkt val je echt wel heel veel af... hahaha
Thee kan helpen. Maar bij een gezond dieet (dus voldoende groente en fruit etc) is dit te verwaarlozen.

Er wordt inderdaad beweerd dat groene thee helpt.

Maar eigenlijk is dit met alle theesoorten. MITS je ze zonder bv, melk, honing of suiker drinkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drink geen zoete dranken. Drink veel water, vult de maag en vertraagt de spijsvertering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chinese Nan yun (als de spelling goed is) werkt supergoed bij het afvallen. Drink elke dag een liter, dit draagt zeer goed bij het afvallen.
Dit is te verkrijgen bij de tuinen en kost maar €4 ongeveer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook brandnetelthee is erg gezond en kan helpen bij het afvallen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/56339-afvallen-met-afslankthee.html