Klopt het dat er in het kookboek de zilveren lepel veel recepten niet kloppen?

Zag dit tussen de resencies op internet staan, graag wil ik dit van mensen weten die het boek ook zelf hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen die recensies hebben geschreven zullen het boek ook hebben.

Antwoorden (2)

Ik ken het boek niet persoonlijk, maar het is een vertaling uit het Italiaans en ik kan me voorstellen, dat er daardoor wat fouten in komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, het zou daardoor kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, goed voorbereiden dus voor ik iets ga maken
Veel is betrekkelijk. Ik meen dat Onno Kleyn in een recensie over dat boek schreef dat er inderdaad nogal wat recepten zijn die niet kloppen. Oorzaak: cultuurverschillen, vertalingen e.d.
Kijk http://forum.fok.nl/topic/1103803 (een beetje naar onder scrollen. Daar heeft iemand de recensie van Onno geplaatst.