hoe lang kun je dichte flugel bewaren?

het gaat om kleine flesjes flugel!
en ik wil namelijk ze binnenkort kopen maar zijn ze dan nog goed en lekker op 13 juli? of kan ik beter wachten met kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.6K

Antwoorden (2)

Lijkt me dat dat wel moet kunnen. Sowieso houdbaar tot dan (wellicht onbeperkt, aan bacteriën zal het niet liggen). De smaak is een ander verhaal maar ook daarvoor heb je het over een relatief korte termijn. Om nog iets zekerder te zijn van een goede smaak kun je ze donker en koel bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb toevallig je vraag net zelf meegemaakt.
Van een jubileum (3 jaar geleden!!)heel veel flesjes overgehouden.Hebben al die tijd in een donkere kast gestaan.
Kleur is prima en de smaak is hetzelfde gebleven.
Dus als je een aanbieding ziet.........meteen kopen!