wie weet er lekkere kinder recepten voor t avond eten

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind het zelf niet zo lekker maar andere kinderen misschien wel: pannekoek bijv met chocola of appel en kaneel of kijk/zoek op google

Wat het ene kind lekker vindt, vindt het andere kind soms gruwelijk.. (ik denk dan aan: reepjes paprika, maiskolven, rode macaroni, macaroni met roomsaus, pizza, lasagne, bamie, rijst met groenten en iets vleesachtigs (echt of nep) ) Dus: smaken verschillen. Toch komen bij kinderen: pannenkoeken, pasta's en pizza's er als aantrekkelijk uit tevoorschijn, Maar scherpe kruiden, veel zout, (te`) zwarte randjes, zijn aan kinderen niet besteed. Zelf maak ik meestal een ' kindvriendelijke' pindasaus bij pasta's , patat (en aanverwanten) of bedenk het maar! Recept( variabel) met de staafmixer fijngemaakte (even gekookte) groenten als: paprika, tomaat, broccoli, prei, wortel, erwtjes, enzovoort: gemengd met pindasaus, satesaus, pindakaas enzovoort. Bijna elk kind houdt er van en zo komt er minstens IETS gezonds binnen!!!!!

Kindere houden van neutrale smaken, dus daar moet je altijd rekening mee houden. Wat b.v. lekker is: Pasta met spinazie en zalm. Met een mascarpone saus. Of spaghetti met gehaktballetjes en tomaten/komkommersla. Pizza, die ze zelf kunnen beleggen. Aardappelpuree met groente die ze lekker vinden en vissticks.

je kunt eens kijken op www.wezooz.be daar staan vast leuke recepten op

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100