Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je lipton thee glazen kopen?

Hallo,

wij zijn op zoek naar lipton thee glazen met metalen oren/beugels (zie foto)

we willen graag weten waar ze te koop zijn of wellicht nog gratis zijn. (niet gebruikt, nieuw)

u zou ons hier een groot plezier mee doen, dus mocht u iets weten dan horen we het graag. elke kleine beetjes helpen

Groeten en alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Die worden door vertegenwoordigers aan supermarkten gegeven zodat die er een actie mee kunnen doen. Bijvoorbeeld bij drie pakken een glas cadeau.
Wat is het aantal waar je naar op zoek bent, want ik heb in een supermarkt gewerkt en kan kijken of ze toevallig nog hebben staan... ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 4 stuks zou u ons een groot plezier doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4 stuks heb ik zelf nog wel staan... Stuur me een privé bericht en we regelen het verder ok :) ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders heb ik er ook nog wel een paar
Op marktplaats staat een advertentie typ maar 513657175 in.
Daar worden ze in verpakking aangeboden.
Is wel van 19-12-11 deze advertentie.
Maar die niet waagt die niet wint.

Toegevoegd na 59 seconden:
Zijn 4 stuks in doos.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
wij hebben die glazen thuis maar dan zonder lipton erop.. mijn moeder heeft ze gewoon ergens in de winkel gekocht. zijn die lipton te koop dan ? ik dacht ook met acties nzo ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing