Weet iemand in Delft of naaste omgeving een winkel waar je kant en klare sandwiches en scones kan kopen ?

ik "moet" een high tea organiseren en ben op zoek naar deze en andere lekkernijen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij AH, misschien niet de kleinere, maar beslist bij de XL. Daar zie ik ze bij mijn dagelijkse ronde in de koelvitrine. Als je er meer wilt hebben voor een bepaalde dag, bespreek dit met de manager.

Ik zag de scones laatst kant en klaar bij de versafdeling van de Jumbo. Was alleen niet in Delft, maar ik neem aan dat ze hetzelfde assortiment daar ook wel zullen hebben. Kant en klare sandwiches kun je o.a. bij de groothandel krijgen, bijvoorbeeld Sligro. Maar daar kan helaas niet iedereen terecht (je moet een pasje hebben). Maar verder zou ik het eigenlijk niet weten. Ik zou de sandwiches persoonlijk gewoon lekker zelf maken: is verser, voordeliger en kost echt niet zoveel tijd. Maar goed, dat ben ik. Misschien zijn er anderen die wel weten waar je kant enklare sandwiches kunt kopen??

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100