Weet iemand in Delft of naaste omgeving een winkel waar je kant en klare sandwiches en scones kan kopen ?

ik "moet" een high tea organiseren en ben op zoek naar deze en andere lekkernijen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maakt altijd zalm rolletjes. Je pakt een wrap, smeert deze in met kruidenboter(of een andere boter) een beetje ijsbergsla erop en dan zalm. De wrap oprollen, aluminium folie erom heen en een dagje in de koelkast. Hierna in kleine stukjes snijden. Smakelijk

Het beste antwoord

Bij AH, misschien niet de kleinere, maar beslist bij de XL.
Daar zie ik ze bij mijn dagelijkse ronde in de koelvitrine.
Als je er meer wilt hebben voor een bepaalde dag, bespreek dit met de manager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zag de scones laatst kant en klaar bij de versafdeling van de Jumbo. Was alleen niet in Delft, maar ik neem aan dat ze hetzelfde assortiment daar ook wel zullen hebben.
Kant en klare sandwiches kun je o.a. bij de groothandel krijgen, bijvoorbeeld Sligro. Maar daar kan helaas niet iedereen terecht (je moet een pasje hebben). Maar verder zou ik het eigenlijk niet weten. Ik zou de sandwiches persoonlijk gewoon lekker zelf maken: is verser, voordeliger en kost echt niet zoveel tijd. Maar goed, dat ben ik. Misschien zijn er anderen die wel weten waar je kant enklare sandwiches kunt kopen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wie was hier de min? En waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tweede min is van mij. Er zit geen Jumbo in Delft, en je geeft zelf al aan dat niet iedereen bij de Sligro terecht kan. En "verder zou jij de sandwiches zelf maken", is geen antwoord op de vraag. Om de laatste rede heb jij je voorganger een min gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi grappenmaak, je doet je naam wel eer aan!
Here we go:
Er zit inderdaad geen Jumbo in Delft, maar de vraagsteller vroeg 'Delft of naaste omgeving'. Naaste omgeving van Delft waar wel een Jumbo is zijn onder andere: Paradeplein Nootdorp (6.2 km), Laakweg Den Haag (7.6 km) of de Van der Kunststraat Den Haag (7.6 km). (Kijk maar jumbosupermarkten.nl) Dus ff op de fiets... (of in de auto voor mijn part). In ieder geval geen reden voor een min dus.
Ja, ik heb inderdaad om de reden van het recept de voorganger een min gegeven. Maar dat was omdat dat zijn ENIGE antwoord was. In mijn geval daarentegen is het een aanvulling op mijn antwoord. Weer geen reden voor een min dus.
Niet iedereen kan bij de Sligro terecht, maar misschien de vraagsteller WEL, of wellicht kent de vraagsteller iemand die bij de Sligro terecht kan. Dat weet je dus niet. Dus daarom is het van mij prima om aan te geven dat ze het bij de Sligro wel hebben. Wederom geen reden voor een min. Dus om een lang verhaal kort te maken: denk even na voordat je een min plaats. Dank je.