eten pubers nog bruinbrood?

Ik bak elke ochtend 2 pistoletjes af die meegaan naar school en meestal ook op gaan
zelf eet ik bruinbrood ook zelfgebakken

is dit een puberfase dat bruinbrood jakkes is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ik (als puber) eet smorgen 2 en smiddags 4 bruine boterhammen, op school zie ik ook redelijk veel mensen bruin brood eten, met namrn jongens want meisjes zie ik bijna nooit of weinig brood eten en als ze het eten is het meestal wit. Dus ja maar met namen jongens (zie ik dan hé, dit is niet negatief bedoelt). Zelf vind ik zelf gebakken brood niet lekker, wit gaat nog maar bruin vind ik vies, te sterke smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk zelf met pubers en dan heb ik ook hiermee te maken. De voorkeur gaat ( in de meeste gevallen ) uit naar wit brood.
Ik heb zoiets, en niet alleen op m'n werk, dat je gewoon eet wat er is. Het is niet de bedoeling dat zij degene zijn die alles bepalen. Het is natuurlijk van de zotte om voor iedereen zijn eigen voorgebakken broodjes te kopen.
Pubers schoppen graag tegen van alles aan en waar ze hun kans schoon zien om jou grenzen op te zoeken zullen ze dit zeker doen.

Verder zou ik zeggen: niet zeuren, maar eten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap het wel hoor, soms ook makkelijker gezegd dan gedaan. Je wilt inderdaad wel dat ze iets eten. Je kunt ze wel een keuze geven. Welk brood ( behalve wit brood ) zouden ze dan willen? Hier kun je misschien een compromis over sluiten.
Op die manier hebben ze het gevoel gehoord te worden maar ben jij degene die uiteindelijk bepaald wat er gegeten wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En HOE doe je dat vinsjenzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij doet toch boodschappen? Wij halen altijd alleen maar bruin brood. Als ze dat gewend zijn en er is geen wit brood dan is het toch bruin?
Bij mij is het echt omgekeerd, ik vind wit brood pas lekker als ik het geen gewoonte vind om het te gaan eten.

Eens in de maand een witte boterham gaat er bij mij wel in, maar ik heb toch een voorkeur voor bruin brood. Ook als ik kijk naar mensen op school heeft het overgrote deel bruin brood in de hand. Bij ons is het thuis, eten wat de pot schaft, en laat ik nou net een alleseter zijn :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn waarneming: LIDL verkoopt meer bruin brood, AH daarentegen meer wit brood. Oudere jonge mensen kopen meer bruin brood, zijn ook goede klanten voor vleesvervangers. Gevraagd waarom: bruin brood heeft meer smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, mijn kinderen eten alleen maar bruin brood. Laatst was het bij de bakker op dus nam ik ns een wit brood mee maar dat werd me niet echt in dank afgenomen. Kwestie van gewenning denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik als '15 jarige' puber werk ook alleen maar bruin brood naar binnen, soms wit maar liever niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helemaal niet! Ik ben 16 en eet niets liever! Ik eet er 6 per dag op een gewone schooldag. Wit neem ik nooit mee omdat dat niet vult, het is namelijk wel de bedoeling dat ik energie krijg van mijn eten! Dat hoor en zie ik ook wel om me heen, witbrood word wel lekker gevonden maar het wordt liever niet naar school meegenomen, gewoon omdat je daar niet genoeg energie van krijgt voor een hele schooldag!