Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik vond een klein zwart bros bolletje in een pannenkoek, wat zou dit kunnen zijn?

Had iets zwarts in een pannenkoek gevonden. Een soort bolletje. Het was wat bros, je kon het makkelijk breken. Volgens mij leek de structuur wat op houtskool..

Toegevoegd na 24 minuten:
Het zijn kan en klare pannenkoeken, dus het zal als het goed is al in de verpakking dat dingetje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het kopje van een lucifer. Als je een lucifer wat sterk afstrijkt wil het kopje er wel eens afvliegen. En in dit geval is het dus in de pan met de koek beland!
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dan kan degene die in de fabriek de koek maakte dat toch veroorzaakt hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de fabriek gaan ze toch niet zomaar lucifers afsteken, en al helemaal niet bij de in te pakken pannekoeken in de buurt, want waar zou dat voor nodig zijn???? :O
Een gefrituurd overblijfsel van een vorige bakbeurt, zoals deeg stukje vlees vermengde met (veel ) olie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zal wel een verkoold kevertje zijn wat van pannenkoeken hield.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk de pannenkoeken versie van de GGWT?
waarschijnlijk is de oven of bakpan of wat dan ook waarmee de fabrikant de pannekoeken heeft gebakken, niet goed schoon geweest. Hierdoor is een restje beslag van de vorige lading verbrand, en daar is nieuw beslag overheen gegaan. En daar zijn weer nieuwe pannekoeken van gebakken, met het verbrande stukje er nog in.

Ik denk dat het zo iets is.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
net wat hun zeggen dat je pan misschien niet schoon was geweest, of het is een stukje van de anti aanbak laag die in de pan zit, bij goedkopere pannen raakt dit nogal snel los.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding