Ik vond een klein zwart bros bolletje in een pannenkoek, wat zou dit kunnen zijn?

Had iets zwarts in een pannenkoek gevonden. Een soort bolletje. Het was wat bros, je kon het makkelijk breken. Volgens mij leek de structuur wat op houtskool..

Toegevoegd na 24 minuten:
Het zijn kan en klare pannenkoeken, dus het zal als het goed is al in de verpakking dat dingetje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kopje van een lucifer. Als je een lucifer wat sterk afstrijkt wil het kopje er wel eens afvliegen. En in dit geval is het dus in de pan met de koek beland!

Een gefrituurd overblijfsel van een vorige bakbeurt, zoals deeg stukje vlees vermengde met (veel ) olie.

waarschijnlijk is de oven of bakpan of wat dan ook waarmee de fabrikant de pannekoeken heeft gebakken, niet goed schoon geweest. Hierdoor is een restje beslag van de vorige lading verbrand, en daar is nieuw beslag overheen gegaan. En daar zijn weer nieuwe pannekoeken van gebakken, met het verbrande stukje er nog in. Ik denk dat het zo iets is.

net wat hun zeggen dat je pan misschien niet schoon was geweest, of het is een stukje van de anti aanbak laag die in de pan zit, bij goedkopere pannen raakt dit nogal snel los.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100