Waar kan ik een overzichtelijke lijst vinden van bestaande eet- en dinner clubs in Amsterdam en omgeving?

Ik ken de site www.eetclub.nl, maar hier is geen overzichtelijke contact informatie te vinden over de vele eetclubs die er in Amsterdam en omstreken zijn.
Wie weet een handige site waar deze wel te vinden zijn?
Info van eetclubs uit Den haag zijn ook welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet elke eetclub staat er op omdat men dat gewoon niet wil of geen uitbreiding zoekt. Waarom zoek je naar perfectie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek zeker niet naar perfectie..Ik doe vanuit de universiteit onderzoek en zou met diverse eetclubs in contact willen komen. Vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik, maar waarom zou je met je besloten groepje op een site willen staan terwijl je er toch niemand bij wil hebben. Je zult op een andere manier aan je respondenten moeten komen denk ik.

Antwoorden (1)

Bij de bron staat een website, waarop je je specifieke wensen kunt invullen. Zodoende kom je uit c.q. terecht bij een aantal eet- en dinnerclubs waarop je je onderzoek kunt richten. Veel succes !