Niemand heeft een perfect lichaam. Dat 'bekende' mensen snel afvallen is een combinatie van een persoonlijke voedingsconsulente, streng eetschema, personal coach en strak trainingsschema.

Daarnaast hebben ze vaak ook een persoonlijke visagiste en styliste, zodat ze op maat gemaakte kleding hebben waardoor ze slanker lijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij bijvoorbeeld actrices en modellen is hun lichaam hun werk, dus de tijd die jij op school of op het werk besteed, staan zij in de sportschool.

Het is voor een 'gewoon' persoon bijna onmogelijk om er zo uit te zien, dus wees gewoon tevreden met wat je hebt en probeer zoveel mogelijk gezond te doen. Vergeet niet te genieten :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Lees dit eens door van iemand die probeerde de look te krijgen van een fitnessmodel. Ze kon het bijna niet volhouden, constant moe en haar ongesteldheid stopte: http://gokaleo.com/?p=431

Dit at ze op een dag:
Breakfast: green smoothie with 1 fruit, 2 vegetables, algal DHA oil and protein powder
Snack: fruit and a protein shake
Lunch: salad with legumes (frequently tofu or tempeh for it’s high protein), roasted root vegetables, kraut and avocado
Snack: a larabar or Vega whole food bar
Dinner: lentils, cooked vegetables and a protein shake
Snack: a spoonful or two of nut butter or a small piece of dark chocolate
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben het nu aan het lezen erg interessant! uw reactie trouwens ook!
Ritsuka
12 jaar geleden
het is inderdaad wel eens interessant om de andere kant van het verhaal te lezen. als je verder nog vragen hebt, stel gerust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je eerste alinea zou ik nog de component -persoon soonlijke motivatie- willen toevoegen. Als je weet dat je steeds bekeken wordt als beroemdheid, model, filmster of zoiets zal je heel wat gemotiveerder zijn dan een willekeurig iemand die iedere avond onderuitgezakt voor de tv hangt met snacks onder handbereik, maar met de gedachte dat hij eigenlijk zou moeten gaan lijnen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Inderdaad een hele goeie toevoeging. Ook continue commentaar van de media als ze er eens iets minder uitzien.

Andere antwoorden (8)

omdat ze het voorover hebben om een personal coach te permitteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze volgen een streng dieet en houden zich er aan, en daarbij sporten ze extreem veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het niet alleen aan het feit ligt dat ze een 'redelijk' uitziend lichaam hebben. Ik denk vooral dat de fotograaf wonderbaarlijke prestaties aflegt met het programma Adobe Photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze een personal trainer, gezonde kok etc etc hebben
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat Linda de Mol en Beatrix regelmatig het hcg dieet doen, het Dukan dieet is ook populair dan val je snel af. Maar of het gezond is? Verder hebben ze bijna allemaal een personal trainer.... Tja, met geld is een hoop te koop....

Er wordt natuurlijk ook verwacht dat ze er altijd tip top bijlopen, lijkt mij niets persoonlijk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beatrix? Is die slank dan? Heeft die een perfect lichaam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, voor iemand van deze leeftijd, met alle openingen, diners, lunches en andere bezigheden mag ze absoluut niet klagen.....
Het perfecte lichaam. Dat kan iedereen creeeren. Je moet alleen weten hoe. Corrigerend ondergoed.. Goede lingerie. Ducktape.. Aansnoer materiaal. De juiste kleding.
Ja je moet willen ademen of bewegen.. Dan gaat het goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kost in de wereld van glamour vaak bloed, zweet en tranen. Voor de roem (en niet te vergeten "het grote geld") zijn mensen vaak bereid zware diëten te volgen, en die vol te houden. Vaak met grote schade aan het lichaam, dat zijn eigen type niet kan zijn. Die schade zie ik op hogere leeftijd.
Ook "knoeien" aan het lichaam , schoonheidsoperaties, botox, artsen zien later de onherstelbare schade.
Psychisch is de druk vaak niet vol te houden, gevolg (mis-)bruik van alcohol, en erger: drugs. Voorbeelden te over in de roddelbladen.
Maar ook sporters merken op latere leeftijd de gevolgen van te zware eisen gesteld aan het lichaam met voeding en leefwijze (hormonen). Dit behoeven nog niet eens zichtbaar extreme eisen te zijn, we kennen allemaal de berichten in de pers van jonge mensen die "plotseling", tijdens een simpele jogging dood neervielen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze nu eenmaal een voorbeeldfunctie hebben, en omdat ze er goed uit moeten zien, zodat ze nog werk kunnen krijgen! Mensen kijken nou eenmaal naar deze mensen op, en om te zorgen dat mensen dat blijven doen, moet je er dus wel goed uitzien. Ook ben je een soort mode-uithangbord. Wat jij draagt, willen anderen ook hebben, hoe jij eruit ziet, zo willen anderen ook zijn...

Tenminste, zo was het vroeger (en vast nog steeds zo), je ziet tegenwoordig al veel vaker dat er meer en meer mollige mensen (of beter:de doorsnee mens) bekend zijn en dat dat heel geaccepteerd is. Kijk bijvoorbeeld maar naar de sitcom/ serie S!ngle, en de reclame van Plus... En in steeds meer amerikaanse series zie je het ook en is het stigmata van "gezellige dikkerd" er al veel meer af dan vroeger het geval was...