Waar verkopen ze nog Skittles?

Ik zie ze NERGENS meer. Zelfs mijn school heeft ze uit de kantine gehaald... :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de bios kan je een grote zak kopen.:) I LOVE SKITTLES!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Bas vd Heijden,MCD en Albert Heijn verkopen ze van die mini-zakjes Skittles die in een grote zak zitten.

Het beste antwoord

Albert Heijn verkoopt Skittles. 1,53 euro. Ik denk zelf dat er nog wel meer supermarkten zullen zijn die het verkopen, maar Albert Heijn sowieso.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan skittles gewoon nog kopen in de Supermarkten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je nog bij tankstations kunnen kijken? Want bij mij verkopen ze dit wel!

Dus loop naar een tankstation waar ze snoep verkopen zou ik zeggen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij op = op in tilburg verkopen ze nog skittles , en nog wel 3 zakken voor 1 euro.