Hebben wij ook zo´n soort ´kinder´ ijs maker in Nederland?

http://www.youtube.com/watch?v=VPmsFskYnsE&feature=g-vrec&context=G21c3b35RVAAAAAAAAAg, en dan ook dat je koek kan verkruimelen enz. die extra accesoires. ik vind het zo'n gaaf ding. Maar hij is helaas niet in Nederland te koop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet even een directe link geven, dit is niet te vinden zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet bij winkels die Little Tikes-speelgoed verkopen, vragen of ze hem voor je kunnen bestellen? De beter gesorteerde speelgoedzaak verkoopt Little Tikes spul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet ik nog wel even kwijt dat met name het eerste deel van het productieproces niet klopt: als je op die manier ijs maakt, krijg je 'slush' (waterijs). Om het op ijs te laten lijken, moet je melkpoeder toevoegen (in Nederland niet makkelijk verkrijgbaar, in de VS bij elke supermarkt) en dan NOG krijg je een milkshake in plaats van stevig vanille-ijs. Om echt ijs te maken, heb je echt temperaturen onder 0 nodig, en niet alleen ijsklontjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik vraag me ook af of je de ouder(s) van de spruit die je dit ding kado wil doen, er blij mee maakt. Wat een hels karwei moet het zijn om dit ding schoon te maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je geen linkje kopiëren blijkbaar? Geef dan wel een goede zoekopdracht want het is voor mij niet te doen zo.

Antwoorden (2)

Het is wel heeeeeel mooi voorgesteld, maar het kan niet reeël zijn, om te beginnen al met de eerste "ijsfabrikage" en ga maar zo door. Mooie truc reclame film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.amazon.com/Little-Tikes-Makin-Real-Cream/dp/B004GXNDOC

Bij Amazon kan je hem kopen. Is een betrouwbare shop, ik heb er wel vaker iets gekocht.

Toegevoegd na 16 minuten:
http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=hp_navbox_596184_ways?nodeId=596194
Hier zie je wat de vervoerskosten zijn (shipping)

Ik heb nog nooit speelgoed gekocht, maar meestal duurdere spullen. Was vooral gunstig omdat de dollar minder waard was dan de Euro. Via 'currency converter' (even googelen) kan je direct omrekenen.
Bij bijv. een tablet moest ik wel aan de bode die hem bracht BTW bijbetalen, maar ik denk niet dat dit bij zo'n laag bedrag is. Even nakijken bij de douane ( international shipping restrictions and customs information)
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa weet ik maar dan moet je in dollars betalen ;s
amc
12 jaar geleden
Dat regelt je bank allemaal. Die ruilt jouw euro's digitaal in tegen de koers van de Dollar. Je betaalt dus gewoon in euro's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb je dan toch zo“n speciale pas voor nodig ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creditcard kun je gebruiken voor aankopen online
amc
12 jaar geleden
Ja, ik heb juist speciaal voor aankopen in de VS en Canada mijn creditcard aangeschaft omdat bijna alle bedrijven alleen dit accepteren bij betaling. Ik doe er veel aankopen omdat vooral elektronica vanwege de gunstige koers goedkoper is, zelfs incl. verzendkosten scheelt het toch vaak wezenlijk. Het enige nadeel is dat het langer duurt als iets gerepareerd moet worden. Ik heb dit gelukkig maar één keer meegemaakt.