Waar kan je vetvrije mozarella kopen of tenminste eentje met zo weinig mogelijk vet?

Toegevoegd na 48 minuten:
Laat ik de vraag zo stellen, welke Mozarella uit welke supermarkt heeft het minste vet en meeste eiwit (in verhouding)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Bij de Lidl hebben ze bolletjes Mozzarella-light. Als je het door een gerecht verwerkt dan smaakt is deze prima. Gebruik je het voor een gerecht waarbij de volle smaak van de Mozzarella meer nodig is, dan mis je wel echt iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mozzarella light kun je kopen bij: de Albert Heijn, Dirk v.d. Broek, en bij de Plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mozzarella Light van Galbani is een mozzarella met een goede smaak. Met zijn 9% vetgehalte is deze mozzarella ideaal voor een gezondere voeding.
Verkrijgbaar bij AH.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de boni heb je ze ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat alle light Mozzarella's ongeveer gelijk zijn. Je kunt ook kiezen voor de light versie van de Aldi. Die kost evenveel als de normale mozzarella. In blokjes gesneden kan je er goed mee werken, maar hij is minder geschikt om in een gerecht te laten smelten.