Heeft iemand een tip hoe ik gefrituurde snacks een tijdje warm kan houden? Ik moet ze met de auto ergens naar toe brengen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
37.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je een koelbox hebt vul hem dan van te voren met kokend water onder de douche bijvoorbeeld, doe er als hij leeg is dekens of handdoeken in en wikkel je gefrituurde snacks in folie papier en stop het er in

Antwoorden (6)

In een hooikist: een kist met hooi of dekens erin waarmee je het eten aan alle kanten isoleert. Kan ook met een kartonnen doos.
Plaatje bij antwoord
10 jaar geleden
Wikkel ze in kranten en stop ze in een koelbox. De koelbox wel tevoren opwarmen met bij een hete kruik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
warm houden lukt goed door te isoleren. Echter gefrituurde snacks gaan dan hun bite verliezen. Het knapperige korstje wordt door het vocht slap. warm houden lukt dus wel, maar ik zou het je afraden, want het komt niet lekker aan. Dan eet men het ook niet. Ikzelf heb wel s oliebollen kort warm vervoerd. Die kwamen goed aan. Het compacte deeg met rozijnen is al snel lekker. Frituur is qua logistiek dus beperkt. ter plekke bakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt de snacks niet langdurig warm houden want dan worden ze zacht
Wat je wel kunt doen is een papieren zak nemen hierin aluminiumfolie stoppen en de snacks zo vervoeren met de zak op een klein kiertje
10 a 15 minuten zal wel gaan
Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier heb je een paar tips voor je snacks een tijdje warm te houden.

Ik heb een koelbox voor in de auto maar die kan ook verwarmen.
Snacks goed inpakken in zilverfolie en in de koelbox meenemen.

Indien geen koelbox hebt, dan is een zo'n diepvriestas uit de supermarkt ook goed. Je snacks blijven daarin ook een tijdje warm. Wel de snacks met aluminiumfolie inpakken.

Braadslee omwikkelen met aluminiumfolie. Zodat er niets uit kan vallen. Dat omwikkelen met een paar dikke handdoeken en zet die in een krat oid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vleessnacks kan je in een gamel/warmhoudcontainers warm houden.
Cateringbedrijven maken daar ook gebruik van
Friet wordt gauw slap door de condensvorming, deze dien je apart te verpakken ( geperforeerde papieren zak ).

Wil je lowbudget?
Vleesproducten in warmhoudfolie wikkelen, friet in een ( geperforeerde ) papieren zak en dat gezamelijk in een kartonnen doos met isolatie/piepschuim zetten.
En eventueel opvullen met isolatiechips of bubbeltjesplastic ( wat ook voor breekbare goederen gebruikt wordt ).