Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uit wat voor soort vis bestaat een visfilet van de Mac Donald?

Hallo,

Uit wat voor soort vis bestaat een visfilet van de Mac Donald? En hoe (on)gezonder is een visfilet in vergelijking
met een hamburger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de voedingswaarden staan op het papier in je dienblad

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Bestaat vaak uit uit koolvis of pollak. Is een goedkope vis, die vaak wordt gebruikt in goedkopere eetgelegenheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De bestaat uit koolvis en/of heek.
Vroeger werd er kabeljauw gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Ik krijg trek, als ik dat schitterende plaatje van dat broodje zie :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha als je dat schitterende plaatje ziet krijg ik ook wel trek ja, jammer dat ze er in het echt altijd heel anders uitzien, alleen de kaas is even groen
Een visfilet van de Mac Donalds bestaat uit schaaldieren zoals garnalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de Camps frozen breaded whitefish patty. Dat is wat ze er bij McDonald's voor gebruiken. Diepvries gepaneerde kabeljauw in stickvorm.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Helaas staat hier alleen maar dat de visburger uit vis en uit schaaldieren bestaat. De juiste vissoort staat er niet bij. Aangezien de vis wit is, lijkt koolvis mij het meest waarschijnlijk. De visburger is niet ongezonder of gezonder dan de rundvleesburgers; hij is bedoeld voor mensen die geen vlees eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing