Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan microwave popcorn ook in de pan gepoft worden?

Gezien in bijna geen enkele supermarkt panpopcorn te koop is... (en de magnetron kapot is)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ben je van plan? De popcorn uit de zak in de pan doen, of die zak in de pan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord zit in de naam
Microwave popcorn dus denk je dat ie in een pan kan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie eigenlijk in elke supermarkt wel pofmaïs liggen, alleen lijken de diverse ketens het er niet over eens waar het bij hoort. Soms bij bakspullen, soms bij chips, soms bij een schap 'exotisch' spul. Maar de magnetronpopcorn lijkt wel in opkomst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewone mais is inderdaad moelijk te koop in de supermarkten, ik het het gevonden bij een natuurwinkel.
Volgens mij is de zak om de magnetronpopcorn waarom het in de magnetron kan, gewoon zak eraf en in de pan. Moet lukken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja natuurlijk gewoon uit de verpakking halen doe wel de deksel op de pan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jha waarom niet ? het is perfect mogelijk doe het zakje open en doe het in de pan ...doe er wel een deksel op want het kan wel eens flink rondschieten !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker kan dit ook gwn alleen zorg wel dat je er een deksel op doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing