Waar kan ik goedkoop (niet meer dan 10euro) een keukenweegschaal kopen??

Het is niet iets wat ik vaak zal gebruiken dus wil er ook niet veel aan besteden.
Ken je een winkel of webshop (liefst een winkel) waar ik deze voor weinig kan aanschaffen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Vorige week digitale gehaald bij actionair voor zes euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

bij de action en bij blokker maar die zijn niet digitaal maar wel onder de 10€ .ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier onder heb je er een van € 8,- , wil je nog goedkoper dan kunje bij een kringloopwinkel kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens bij de Hema, of bij Blokker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lang leve Action!
Ook Wibra en Xenos verkopen deze dingen voor weinig.

Kies er een die niet elektrisch (op batterijen) werkt, zo een is sowieso goedkoper. Als je hem toch niet vaak gebruikt, wordt het uiteindelijk zelfs nog duur aan batterijen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de lidl is er deze week een in de aanbieding deze is digitaal en van het merk Sanitas en kost 11.99 euro.

Toegevoegd na 30 minuten:
Is wel helaas 2 euro duurder.
12 jaar geleden
İk zag er 1 bij de kruidvat vandaag voor €9 en als het goed is krijg je nog 50% korting op de gele stickers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Kijkshop kun je een Soehnle Keukenweegschaal kopen voor 10,39 euro.

Toegevoegd na 57 seconden:
http://www.kijkshop.nl/producten/4999-5019-5025/keuken/keukenaccessoires/keukenweegschalen/

Toegevoegd na 4 minuten:
Probeer anders eens een rommelmarkt, daar heb je voor een paar euro al een goede keukenweegschaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruidvat, 7,99 al weet ik niet of dat een vast artikel is of een tijdelijk iets, heb de mijne er 3 maanden geleden gehaald