Je kunt op dat handje nootjes 30 km lopen qua calorieën....dat zijn er dus een heleboel!!
Noten zijn op zich heel gezond, maar juist pindas hebben minder voedingsstoffen dan bijv walnoten of amandelen.

Dus als het je niet om het zouterige gaat, zou je een ander soort noten kunnen overwegen.

Als het je wél om het zouterige gaat, kan een handje chips minder kwaad dan een handje pindas.

Succes met het lijnen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja maar ik zou het niet te vaak doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iets anders met dezelfde voedingswaarde er voor laat staan, mag dat zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je wel of niet mag bepaal je zelf. Waar je rekening mee moet houden is dat pinda's erg veel calorieën bevatten. Wanneer je aan het lijnen bent, kun je dus beter iets anders kiezen als snack.