Hoe zien vitamines er eigenlijk uit ?

soms voegen ze vitamines ergens toe . Maar nou wil ik wel eens weten hoe dat er uit ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vitamines zijn gewoon (chemische) stoffen. Ze bestaan dus uit moleculen.

Daar kun je schaalmodellen van maken. Een model is een benadering van de werkelijkheid. Moleculen zijn zo klein, dat ze er anders uitzien dan de voorwerpen om ons heen. Maar ze hebben wel een flexibele vorm, en een gewicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

goede microscoop nodig. pak een vitaminepil en ontleed m tot moleculen. en daar zul je(als je m herkent) een vitamine molecuulstructuur vinden van type a,b,c,d. zelf nooit geprobeerd, dus corrigeer me als ik iets verkeerds vertel,afz. Patrick.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vitamines zien er uit als een wit of geel poeder. Tenminste als je er zonder microscoop naar kijkt