Waar kan ik Perilla-olie in vloeibare vorm kopen of bestellen???

Op google vind ik alleen maar Perilla-olie in capsules terug. Ik ben op zoek naar een vloeibare vorm, iemand enig idee wáár ik dat zou kunnen kopen of bestellen via internet???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Online (ook verkrijgbaar in hun winkel in Geleen) is dit te verkrijgen:

aman prana happy perilla speci 500ml 45,90 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de K & K Kruiden & Bodyshop in Minnertsga. Je kunt het online bestellen en het is mogelijk het op afspraak daar af te halen (of tegen verzendkosten te laten versturen).
Een liter voor 45 euro: http://www.kenkkruidenshop.nl/c-1084156/perilla-olie/
Amadea