waar kan ik korenbloem kopen?

Ik heb al in de supermarkt gekeken maar daar hadden ze het niet. dus waar kan ik het kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In plaats van maïsmeel zou je ook kunnen kijken naar polenta. Dat hebben ze vast wel in de grote supermarkten.
(In het geval dat je de reactie nog niet las: cornflower is dus geen korenbloem!).
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

biologische winkels, drogisterij
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals beloofd een welgemeende compensatieplus! +1
anneliez
12 jaar geleden
Dank je, was dat beloofd dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut! Mijn antwoord + reacties zijn verwijderd maar ondanks dat het raadsel, korenbloem=cornflower=maismeel is ontraadseld blijf ik achter die compensatieplus staan.
anneliez
12 jaar geleden
haha ik dacht ook aan korenbloemen
anneliez
12 jaar geleden
er wordt tegenwoordig overal thee van gemaakt ;)