Wat is een leuk restaurant in de buurt van Scheveningen?

Ik zie dat de vraag al gesteld is, maar dat was specifiek voor iemand die met z'n tweetjes ging.
Wij gaan met 12 man (waaronder 4 kinderen) naar het circustheater en willen daarna ergens gaan eten met z'n allen. Het hoeft niet persé IN Scheveningen te zijn. Het mag ook in Den Haag of nog iets verder weg zijn. We moeten daarna ons weer verspreiden over het hele zuiden van Nederland.
Het gaat er dus om dat het restaurant het aankan om 12 personen te bedienen en het hoeft niet poepie sjiek te zijn. En liefst nog iets leuks voor de kids (6-12 jaar) ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Het lijkt me minder leuk om eerst in Scheveningen naar het theater te gaan en dan in de auto een eind te rijden om ergens aan hapje te eten.

Het ligt dan voor de hand om in de buurt van het circustheater te kijken.

Wat ik persoonlijk erg relaxed vind is om aan het strand te zitten en genietend van een hapje en een drankje van de ondergaande zon te genieten. Het leuke van aan het strand is dat het rond 21:00 in de zomer heel lekker kan zijn en de kinderen ook lekker kunnen spelen. Ligt natuurlijk helemaal aan het weer, want in de regen is het minder leuk.

Zelf heb ik ooit met een groep gegeten bij La Cantina. Dat strandpaviljoen ligt net aan de andere kant, dus zal je wel even met de auto erheen moeten. Voordeel is echter dat het parkeren daar gratis is.

La Cantina is voor groepen te reserveren. Ze hebben voor groepen ook Mexicaanse en Spaanse gerechtjes.

http://www.lacantina.nl/

Er zijn in scheveningen veel andere strandtenten waar je kunt reserveren. Je kunt bijvoorbeeld op http://www.iens.nl zoeken naar recensies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn er verschillende (uiteraard), maar wat ik zelf een erg aparte vind dat is Simonis bij de visafslag. Je kunt er eten, maar er is ook een winkel waar je gewoon vis kunt kopen. Ze hebben een uitgebreid assortiment.

zie http://www.simonisvis.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
specialbite.com zal je verder helpen :)