Wordt de nieuwe Big Wrap van McDonalds echt in de McDonalds klaargemaakt?

Lijkt me te wel tijd kosten. Werkt iemand bij de Mac die mij dat kan vertellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb er tot 2 weken geleden gewerkt, dus voor de nieuwe wrap, maar ik werd er al op ingetraind.
Het vlees moet 4:30 minuten in de frituur, het deeg gaat 10seconden in de stomer, dus als het vlees nog 1 minuut gebakken moet worden kan je het deeg stomen en het gestoomde deeg dressen. Als het deeg gedrest is, is het vlees zo ongeveer klaar. Dat vlees leg je er dan op en dan vouw je hem dicht.
Dus op die manier duurt het 5 minuten.

Maar omdat er meestal vlees voor de wrap op voorraad ligt, is het binnen 1 minuut klaar. De grootte van de voorraad hangt af van het tijdstip en de drukte.

Het word allemaal in de Mac gemaakt, maar de ingredienten zijn niet zo vers als ze het doen lijken. Vaak is het ingevroren of vacuüm gezogen. Ik bedoel daarmee dat de inpakdatum van de ingredienten vaak een maand geleden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk wel. Ik denk niet dat ze hem laten bezorgen. Het klaarmaken van die wrap gebeurt er ter plekken. En zoals ik op het reclame spotje heb gezien, valt het best wel mee met de tijdsduur.