wie weet waar ik een online producten/boodschappen kan sturen naar suriname?

Ik ben het zat om steeds hier naar de winkel te gaan, dozen in te pakken en dan 3 weken wachten en hopen dat het dan is aangekomen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (4)

gewoon online winkelen en dan als ze vragen waar je ze naar toe wilt verzenden dan type je het adres in van je familie of vrienden in suriname.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan bij deze webwinkel die er zo te zien speciaal voor bedoeld is: http://www.suriwebwinkel.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey bedankt, vond het een beetje .... uitzien. ben verder gaan surfen en stuitte op www.boengkopu.nl. ziet er wel professioneel uit. heeft iemand ervaring met een van deze website
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan van beide webwinkels geen reviews vinden. In elk geval dus ook geen slechte.
Zelf vind ik ook uw eigen link er professioneler uit zien. Ze lijken echter nog niet lang te bestaan (ergens staat 2010 en de google resultaten zijn ook vanaf eind 2010) en de bezorging vindt anders plaats: proberen binnen 5 werkdagen en kosten 6 euro.
De eerste link van mij ziet er minder professioneel uit maar bestaat wel al lang (de website is sinds 2005 meer dan 1 miljoen keer aangeroepen, wat niet alles zegt, maar misschien iets). Ze leveren wel alleen houdbare producten, maar zeggen wel die na ontvangst van betaling de volgende dag te kunnen bezorgen, taarten bijvoorbeeld wel een dag extra en je kunt telefonisch bezorgdagen afspreken.
In mijn ogen klinkt suriwebwinkel minder professioneel maar wel persoonlijker. Namen, adressen en telefoonnummers staan op de site en zijn te controleren. Bovendien is hun assortiment zo opgebouwd (alles houdbaar en waarschijnlijk dus op voorraad) dat ik het me kan voorstellen dat het haalbaar is voor hen om zo snel te leveren. De andere webwinkel is meer gesloten, heeft een erg gelikte website en doet aan PR, maar heeft ook een breed assortiment dus zal de levering langer duren.
Kortom, zekerheid over betrouwbaarheid is nog niet verkregen. Ikzelf zou afhankelijk van wat ik wilde laten bezorgen contact opnemen met 1 of beide winkels en bij een goede benadering bij 1 of beide een kleine order uitproberen.
Ik was ook op zoek naar een bedrijf voor pakketten en cadeaus naar suriname. Heb enkele bedrijven gevonden en uiteindelijk bij nubox.nl besteld. Ik hb uiteindelijk bloemen bij ze besteld. Was wel snel bezorgd, Ik weet niet voor de andere districten maar in paramaribo was bezorgen binnen een dag
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kan nu ook via Boodschappen.sr ;)