Wat is de afmeting (bovenkant) van een gemiddeld cakeje?

Ik wil ouwelfoto`s bestellen, maar ik weet zo niet wat de afmeting is van een standaard cupcakje - wie heeft er een liggen en wil dat even opmeten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ouwel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eetbaar papier! Echt superleuk - dan laat je een foto printen en dat plak je dan op een cupcakeje http://www.cakeprint.nl/

Antwoorden (1)

Ik heb mini-Cupcake vormpjes van 2,5 cm doorsnee doorsnee, en de grotere cupcake-vormpjes van 4,9 cm doorsnee. Het is handiger om eerst het vormpje uit te zoeken, er zijn verschillende maten.