waar kan je snoepbeker kopen?

ik wil een snoepbeker voor me verjaardag.een beker waar je snoep in kan doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de markt,bij de snoep kraam. En bij de bijenkorf. Maar ik zou eerst even een kijkje nemen op de markt. En anders koop je bij de blokker of de funshop gewoon een leuke mok en dan ga je gewoon naar de supermarkt voor een paar zakjes look o look snoep en dan maak je er zelf eentje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jamin natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de jumbo ook volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruidvat zijn ze ook te vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de plaatselijke tabak/tijdschriften winkel verkopen ze ook vaak van dat soort kleine cadeautjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een pas hebt van de sligro/makro of iemand kent die zo'n pas heeft kan je ze daar ook krijgen.