Vaak in thee/koffie-winkeltjes, chinese winkeltjes en vaak ook in supermarkten, maar meestal bij speciale voeding.

Toegevoegd na 37 minuten:
Zoals Marion61 al zegt, helemaal vergeten, bij kruidvat en uitgebreidere drogisten kan je het ook halen inderdaad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij xenos ,en verder bij reform winkels
zelfs bij kruidvat heb ik ze wel gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet kan je het kopen via http://www.beslist.nl/products/eten_drinken/eten_afslanken/r/Brandnetel+thee/. Grotere natuurvoedingswinkels hebben het in hun assortiment, en die winkels die koffie, thee en noten verkopen - hoe noem je die, delicatessenwinkels.
Amadea
13 jaar geleden
In elk geval bij reformzaken. Maar volgens mij ook wel bij supermarkten en drogisterijen.
Ik heb het altijd zelf gemaakt.
Een dagje de natuur in (niet waar auto's komen) stevige handschoenen aan. En voor je het weet heb je een jutezak vol. De wat jongere blaadjes zijn lekkerder dan de oudere (grotere) die nog wel eens wat bitter kunnen zijn.
Laten drogen om horren (of iets dergelijks) in een droge, donkere ruimte . (Veel frisse lucht) Maar ik heb het ook wel in de magnetron gedroogd.
Een zus van me spreidde de takken uit over de centrale verwarming. Of hing ze er (op donkere plekken) boven.
Supergezond. Het schijnt vol ijzer te zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de natuurwinkel, of reformwinkel.

Het merk Pyramide heeft ze.

http://www.biovoordeel.nl/piramide-brandnetel-thee-12-x-20-builtjes.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is vrijwel overal te koop.
drogist, reformzaak en bij de meeste supers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te koop bij online kruidenwinkel: De Kruiderie , die heeft veel soorten kruidenthee in het assortiment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal wel te koop van zonnatura, maar ik maak het zelf, gewoon uit de tuin, vers of gedroogde bladeren en toppen allemaal lekker! Vooral lekker samen met verse muntbladeren.