Wat kun je goed mixen met Licor 43?

Voor dit weekend wil ik een paar lekkere cocktails gaan maken. Daarvoor gebruik ik onder andere Licor 43. Welke ingrediënten combineren goed met Licor 43? Ik heb zelf al een aantal goede recepten gevonden om een mojito te maken met deze likeur.

2.1K
Heart
3 jaar geleden
https://www.beautify.nl/licor-43-drankjes-recepten/

Antwoorden (1)

MANZANA Y CANELA (APPEL EN KANEEL)
Verwarm 150 ml appelsap met ½ tl kaneelpoeder en roer er vervolgens 50 ml Licor 43 doorheen.
Garneer met slagroom en een stokje kaneel.
CAFE 43 Y MERINGUES
Klop 2 el slagroom stijf en spatel daar 2 el mascarpone doorheen.
Spoel een koffieglas om met heet water, droog het af en giet er 3 el Licor 43 en 1 kop sterke koffie in. Schep het slagroom- mascarponemengsel erop.
Bestrooi met kruimels van 2 witte meringues en geraspte melkchocolade.
HOT WINE 43 (VOOR 2 PERSONEN)
Verwarm 0,5 l rode wijn in een pannetje (geen aluminium). Snijd 1 kleine sinaasappel doormidden, steek in elke helft 1 kruidnagel en leg de halve sinaasappels in de wijn. Doe er 1 kaneelstokje en 50 g suiker bij.
Verwarm 15 minuten – niet laten koken – haal de sinaasappel en specerijen eruit en giet er een scheut Licor 43 bij.