hoelang duurt het voordat je je zelf ontwerpte taart kan ophalen bij de hema zonder internet heh?

gwn een vraagje :)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Dit kun je zelf bepalen, vanaf 2 dagen tot 14 dagen kun je dit plannen. als je zelf met je ontwerp naar de winkel gaat zal dit minimaal 3 zijn denk ik. want dan moeten ze de foto handmatig invoeren als je zelf geen internet hebt. daarom raadt ik aan: bestel via internet;)

''quote: gebak bestellen

plaats je bestelling maximaal 14 maar uiterlijk twee dagen van te voren ''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wanneer bestellen

Je kiest zelf de datum waarop je het gebak wilt afhalen en kan je bestelling al twee weken daarvoor plaatsen.

afhalen op -> bestellen uiterlijk
maandag -> zaterdag 23.00 uur
Dinsdag -> zondag 23.00 uur
WOensdag -> maandag 23.00 uur
Donderdag -> dinsdag 23.00 uur
Vrijdag -> woensdag 23.00 uur
Zaterdag -> donderdag 23.00 uur