Waarom zitten er bij verschillende flesjes bier van hetzelfde en/of een ander merk rondjes op de hals??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K

Antwoorden (1)

Volgens mij is dat waar het glas in de mal is gekomen. Nadat het glas ietwat is afgekoeld, wordt het daar afgehaald en ze nemen de moeite niet om het eraf te snijden. Op de meeste flesjes zie je ook een naad. Dit is waar de twee helften van de mal samenkwamen.