Stel: Ik bestel eten via Thuisbezorgd.nl Uiteindelijk komen ze het brengen, maar ik heb geen in om meer open te doen. Wat gebeurd er dan?

Nemen ze het eten mee? Of krijg ik de rekening.. wat gebeurd er dus als ik niet open doen als ze mijn eten komen brengen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je komt op hun zwarte lijst, en ze zullen geen bestellingen naar dat adres meer bezorgen. Dus een keer heb je weinig problemen, maar vervolgens kan je hun service niet meer gebruiken.

Als je dat besteld hebt, moet je dat aannemen en betalen. Dat lijkt me nogal logisch. Ze kunnen je een deurwaarder sturen. En je zeker op een zwarte lijst zetten.

Mijn vriend heeft een pizzaria en zij hebben altijd Naam, adres en telefoonnummer van degene waarbij ze gaan bezorgen. Dus als niet opendoet, word je gebeld. Als je dan nog niet open doet, sturen zij de rekening naar je toe. Maar veel verdere stappen ondernemen ze niet, want dat kost veel geld en moeite. (hangt natuurlijk wel af van hoe groot de bestelling was, en of het vaker gebeurt en of het bekenden zijn).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100