Stel: Ik bestel eten via Thuisbezorgd.nl Uiteindelijk komen ze het brengen, maar ik heb geen in om meer open te doen. Wat gebeurd er dan?

Nemen ze het eten mee? Of krijg ik de rekening.. wat gebeurd er dus als ik niet open doen als ze mijn eten komen brengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik zo'n bedrijf was
zou ik de volgende ochtend met het (koude) eten
en de rekening nog eens langs gaan.

Antwoorden (3)

Je komt op hun zwarte lijst, en ze zullen geen bestellingen naar dat adres meer bezorgen. Dus een keer heb je weinig problemen, maar vervolgens kan je hun service niet meer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat besteld hebt, moet je dat aannemen en betalen. Dat lijkt me nogal logisch.
Ze kunnen je een deurwaarder sturen. En je zeker op een zwarte lijst zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij ook wel logisch. +
Zo’n bedrijf zal vast een lijst hebben van adressen
waar ze besodemieterd worden en waar ze dus
niet meer naar toe gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard is bestellen betalen! Maar er wordt echt geen deurwaarder ingeschakeld!
Mijn vriend heeft een pizzaria en zij hebben altijd Naam, adres en telefoonnummer van degene waarbij ze gaan bezorgen. Dus als niet opendoet, word je gebeld. Als je dan nog niet open doet, sturen zij de rekening naar je toe. Maar veel verdere stappen ondernemen ze niet, want dat kost veel geld en moeite. (hangt natuurlijk wel af van hoe groot de bestelling was, en of het vaker gebeurt en of het bekenden zijn).