Is het gezond om 40 dagen alleen water, melk, zelfgemaakt vruchtensap, thee en koffie te drinken?

Omdat ik 40 dagen zonder frisdrank ga doen...

Toegevoegd na 2 uur:
ik blijf wel normaal eten...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat toch wel eten, hè?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk wel eten...:)

Het beste antwoord

Ja, waarom niet? Frisdrank is geen levensbehoefte. Het is zelfs beter om voortaan altijd die dingen te blijven drinken en de frisdrank te laten staan (slecht voor je tanden). Als je koffie en thee nou nog weg laat zou het nog beter zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee dat is niet gezond... En zeker niet als je nog niet volwassen bent, dan mag het niet eens...

Ik vast op dit moment, nu 12 dagen en ik drink alleen gegist groentesap, meer niet... Voelt heerlijk...

Koffie en thee is niet goed als je vast... Alleen gegist groentesap, dat is beter dan niets gebruiken...

En gezonder is het om nooit meer frisdrank te gebruiken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Natuurlijk klopt het niet. Hij neemt de tijd niet om de vraag te lezen, omdat ie binnen zes seconden wil antwoorden. En dan krijg je dit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevaarlijk. Vooral voor een kind van 16 jaar. Zou je dit antwoord beter niet verwijderen of aanpassen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de toevoeging over wel eten er nog niet stond, is er niks mis met dit antwoord. Zonder die toevoeging zou ik er ook vanuit gaan dat diegene bedoelt niks te eten die 40 dagen.
Ja dat is gezond.
Frisdrank is juist ongezond, vooral cala is heel slecht.
Ik drink nooit niks anders, dan de dingen die jij noemt, en ik ben nooit ziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je er gewoon normaal bij blijft eten, dan is het heel gezond!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik drink alleen maar thee, water en koffie..

Gaat prima als je daarnaast gewoon gezond blijft eten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom drink je geen suikervrije frisdrank? Cola is dan nog te zuur en slecht voor je glazuur, maar suikervrije 7-up (gezoet met aspartaam) is vrijwel gelijk aan water. In vruchtensap zit zeker zoveel suiker als in frisdrank en vooral sinaasappelsap is nog slechter voor je tanden dan cola (aldus de consumentenbond).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je laat het klinken alsof frisdrank zo gezond is? De dranken die je hierboven noemt zijn gezonder dan het drinken van frisdrank. Dus het antwoord is zeker: Ja, dat is gezond.
Nu ga ik er met dit antwoord wel even vanuit dat je wel gewoon je maaltijden blijft eten he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist gezond! Al die toevoegingen in frisdrank zijn niet goed voor je.
Als je toch zin krijgt in frisdrank kan je bijvoorbeeld zelf munt-limonade maken. Dit is niks anders dan afgekoelde munt-thee met naar smaak iets honing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leven zonder frisdrank.
en voor de rest normaal eten en drinken..
ik denk dat je dat wel overleeft.