De koekjesletters die je bij Sinterklaas krijgt, zit daar eel suiker in? Zijn die ongezond?

droge Sinterklaas etterkoekjes

Toegevoegd na 33 minuten:
euh, letterkoekjes, geen etterkoekjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Etterkoekjes...? Deelt sinterklaas die uit aan héél vervelende kinderen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was een L vergeten

Het beste antwoord

snoepjes en koekjes zijn mestal niet gemaakt voor het gezonde, al wil de fabrikant wel graag dat je dat gelooft.
Maar je een keer te buiten gaan aan die koekjes kan niet zo veel kwaad hoor, ik neem tenminste aan dat sinterklaas geen voorraad heeft gebracht waar je het hele jaar voor nodig hebt om ze op te eten
anneliez