Bestaat Baiking Sodo in Nederland?

Hallo

Ik heb gehoort in filmpjes dat Baiking Sonda helpt om witte tanden tekrijgen. Alleen waaren dat Americaanse filmpjes.

Nu is mijn vraag bestaat zo iets ook in Nederland waar kan ik het krijgen en hoeveel kost het ongeveer?

Het is een soort witte poeder.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is wel wat lastig door de spel- of typfouten. Als je inderdaad 'baking soda' bedoeld, dan heeft Fiederie gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry ik zag het ook net pas mijn iphone vervormt de woorden uit zichzelf het moet idd soda zijn

Antwoorden (5)

Baking soda haal je gewoon in de supermarkt. Vraag even iemand van het personeel om je te vertellen waar het ligt. Meestal bij de bakprodukten.
Het kost maar heel weinig, hooguit een paar euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Baking soda is natriumbicarbonaat. Dr Oetker verkoopt dat als Backin.

Toegevoegd na 27 seconden:
Het werkt trouwens wel enorm goed als maagzuurremmer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd en mijn tanden werden er helemaal niet witter van. Toen vertelde ik dat aan een mondhygiëniste en zij moest er erg om lachen dat dit zou helpen om wittere tanden te krijgen. Dus trek zelf je conclusies. Maar baking soda is in iedere supermarkt te krijgen hoor.
12 jaar geleden
Niet iedere supermarkt heeft het. Mocht je het daar niet kunnen krijgen, dan kun je het krijgen bij een Toko.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Baking Soda is in de reguliere supermarkt niet verkrijgbaar. Dit in tegenstelling tot Engeland en Amerika.

Waar kun je baking soda kopen?
Bij de drogist als zuiveringszout of maagtabletten. Via leveranciers van chemische stoffen voor laboratoriumproefjes of exclusieve websites voor bakproducten.

NIET DOEN!

Deze verkoopadressen rekenen veel te hoge prijzen voor iets eenvoudigs als baking soda. Vaak kan je het alleen in kleine hoeveelheden kopen. Potjes of zakjes van 100 tot 200 gram kosten al snel €2,00.

In Nederland kun je het beste bij de Toko zijn. Een pak Arms & Hammers Baking Soda van bijna 500 gram kost rond de €1,35.

Toegevoegd na 55 seconden:
http://groenebakingsoda.wordpress.com/