moet ik met de actie van kikakoekenbakkers per se een bakset van honig gebruiken?

als ik een huismerkbakset gebruik, zou ik meer geld op kunnen halen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Geen mens die controleert of je met Honig gebakken hebt. Dus als je daardoor meer geld zou kunnen ophalen waarom dan niet. Het is dat Honig met dit idee gekomen is. dus ik zou zeggen, bak ze! En veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja mischien smaakt het dan lekkerder en mischien haal je meer geld op je mag zelf weten wat het de beste is en als je die geld hebt moet je wat geld voor je zelf houwen las beloning en de rest aan goed doel eigelijk KIKA of gaat het gelijk in 1x naar KIKA?
oke doe het beste en haal veel geld op!