Word je van cola light dik?

Mijn vriendin zei me dat je van cola light net zo dik wordt als van gewone cola, dat er dus ook stiekem suikers of iets anders in wordt gestopt zodat je daar toch dik van wordt. Is dit waar?

als ik in een restaurant zit wil ik niet ongezellig aan de water gaan zitten, maar aankomen wil ik ook niet, dus bestel ik dan een cola light. Als je hier dus toch dik van wordt; wat is dan een alternatief?

Weet jij het antwoord?

/2500

ja op langer termijn er zitten "zoetstoffen" en nog een x aantal aan E-stoffen waar je niet slanker van word zegmaar. zeker bepaalde E-stoffen die in licht producten zitten zijn erg ongezond. deze zijn dan ook buiten europa in veel landen verboden. Toegevoegd na 1 dag: http://www.welenzijn.nl/kunstmatige-zoetstoffen-p3168-nl.html lees dit maar eens ..licht producten bijwerkingen worden vaak in doofpotten gestopt. en tegen elkaar verteld dat dit fabels zijn..verdiep je hier een goed in en je komt wel beter te weten.

van 1 glas cola light word je echt niet dik Je moet je af vragen of je de stoffen binnen wil krijgen van die cola bevat wel geen suiker maar wel kunstmatige zoetstof. Water is even gezellig als cola light

Nee er zit aspartaam in en deze stof is calorieloos.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100