Waar vind ik nog bossche bollen?

Wat de titel al zegt, ik kan ze niet meer vinden niet bij ah, aldi, bakkerij bart enz.. waar heb je deze nog?
Ik vind ze zo lekker maar ik kan ze nergens vinden:o
omgeving harderwijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

In putten hebben ze het sowieso! Diezelfde bakker zit ook in Harderwijk in stadsdennen op het pc hooftplein, weet niet of die ze heeft, maar dat lijkt me wel aangezien het dezelfde bakker is en anders naar putten rijden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

heb ze toevallig enkele weken geleden nog gekocht bij een plus supermarkt in Almelo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Jan Linders liggen ze ook nog wel eens in de schappen. Daarnaast natuurlijk in Den Bosch!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons in limburg verkoopt de jan linders en de jumbo ze ook,en natuurlijk onze bakker in het dorp,maar woon in dorp bij Maastricht in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige echte Bossche Bollen vind je bij Jan de Groot in Den Bosch!

Toegevoegd na 3 minuten:
In Den Bosch worden ze op meerdere plaatsen geserveerd, oa lunchrooms etc.

daarbuiten worden wel slagroombollen/chocoladebollen/moorkoppen etc verkocht, maar die mogen zich niet 'echte bossche bollen' noemen.

Dus als je de enige echte wilt hebben, dan moet je ff een ritje maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een keer de Groot, altijd de Groot!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ze eenmaal geproefd hebt, dan vind je alle andere variaties opeens niet meer zo lekker ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekkerrrrrrrrrrrrr!!! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons (naast Den Bosch) heb je ook dé jan de groot bossche bollen, bij de super de boer (dalijk jumbo, al weet ik niet of ze dan blijven)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die komen dan wel bij jan de Groot vandaan of niet?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
het enige juiste antwoord
Bij de Hema worden ze ook gewoon verkocht.

http://www.hema.nl/winkel/gebak/klein-gebak/bossche-bol-(6311600)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de JUMBO zijn ze super~!!