chocolademelk maken met water?

weet iemand misschien van welk merk je chocoladepoeder kunt kopen wat je met water aan kan maken? (en dat het ook nog lekker is)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.7K

Het beste antwoord

nestle hot chocolate mix
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij Xenos zin van verschillende merken chocoladepoeder te kopen, volgens mij zelfs van het a-merk ''Chocomel'', voor een niet al te hoge prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de action hot chocolate
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje! weet je ook hoe duur..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn 1,39 per doos van 10 zakjes!
Heb net weer 2 dozen gehaald! die zijn echt lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt ihave, ik wist het niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan.
Van Nestle heb je in een doosje 8 zakjes zitten met poeder, waar je heet water bij moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cacao poeder van Bloocker, 2 koffielepels bloocker in een mok eventueel schepje suiker met een beetje melk los roeren en er warme melk aan toevoegen even goed door roeren....heerlijk.