waarom kun je een berenhap/klauw niet in de supermarkt kopen?

waarom alleen in de snackbar, en niet zoals een frikandel/kroket verpakt in de supermarkt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Omdat je rauwe uien(ringen) niet in kunt vriezen, bij het ontdooien worden ze slap en papperig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Als dat voor jou een berehap is ok Maar een originele berehap is schijven gehakt met rauwe ui er tussen en dat in de frituur en daar overheen satésaus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken 'm ook alleen zoals ronron1212 het zegt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik deel je antwoord wel +.
http://www.boerenbond-welkoop.nl/advies/advice.html?id=68254
ronron1212
10 jaar geleden
congie jou voorbeeld is de duitse vorm van de berehap.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
congie op de door jou geplaatste link zou er dus verschil zijn tussen een berehap (krokant jasje) en een bereklauw (bal in plakken met uienringen er tussen)