Hoe kan het dat een kiwi die ik laatst heb gekocht helemaal wit is vanbinnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien te rijp of juist nog helemaal niet - of een besmetting - of een mutatie.
PS: als je de vogel Kiwi bedoeld: die zal rood van binnen moeten zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje, hij was niet uitgedroogd of oud het is een verder goed uitziende kiwi (als in vrucht ja) had het nog nooit gezien is wel frapant hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog nooit gezien, lijkt me wel een raar gezicht. Ik eet er bijna elke dag 1, 2, of meerdere.
Ik ben benieuwd of ik nog een keer een 'witte' ga tegenkomen.

Het beste antwoord

De kiwi's die hier aan de stuik blijven hangen en bevriezen worden na de vorst(en ontdooit) ook helemaal wit van binnen ,dus ik denk dat deze vrucht te koud gelegen heeft .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt hier te maken gehad met over rijpe kiwi's. Het lykt me nt erg smakelyk om n dus bedorven kiwi te eten,en hoop dat je hem hebt laten staan. Kiwi's zitten wel boordevol vitaminen en tis goed dat je deze vrucht eet,maar nt bedorven!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
overrijpe kiwi's worden toch slap en gaan stinken nee deze witte was heel hard nog had hem net uit de winkel hij was niet bedorven lijkt mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je hebt gelyk dat is meestal ook zo! Mn mams snee er n keer één open en die was ook wit uitgeslagen vandaar mn antwoord.grtjs