Weet iemand waar ik chocolade kruidnoten kan kopen, met alleen maar melkchocolade?

Ik lust uit een zak met gemengde chocolade kruidnoten alleen de melkchocoladenoten en ik vind het zonde om de witte en zwarte telkens weg te gooien/uit te delen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Juist omstreeks deze tijd moet je de Sinterklaasgedachte: Eerlijk zullen we alles delen, naleven dus smikkel de melknootjes er tussen uit en stuur de rest naar mijn adres.
Hier volgen enige adressen, waar je dergelijke noten kunt bekomen, er zit er vast wel één in jouw buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord:) Hou je brievenbus in de gaten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een stille hoop,dat jij, verkleed als piet, ze zelf zou komen strooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Spar zijn ze deze week het goedkoopst!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de sinterklaasgedachte het beste antwoord :)

Andere antwoorden (9)

Je kan ze bij Jamin krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Krijgen? Kopen zul je bedoelen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ja kopen... Bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, bij aanschaf van 1200 euro aan zoetwaar, krijg je gratis 2 chocolade kruidnoten.
Bij C1000 kan je de kruidnoten van het eigen huismerk kopen. Deze zijn verkrijgbaar met alleen melkchocolade pepernoten.(de zakjes met een lichtblauwe band)

P.S. Deze zakjes zijn tot en met dinsdag 22 november in de aanbieding 2+1 gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahh in de aanbieding, daar hou ik van! Bedankt
Ik koop ze bij de plus, vind melk ook de lekkerste
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja dat zijn gewoon de lekkerste;) Ik weet niet zeker of we een plus hebben bij ons in de buurt, anders ga ik daar eens kijken. Bedankt
Die hebben ze volgens mij ook bij de Hema.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij de AH. Zag ze gisteren nog liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze bij de Spar kopen volgende week (week 47).
Het is een speciale aanbieding 2 zakken van 300 gram voor 2.09 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://epub02.publitas.com/spar/49/magazine.php?spread=8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super de boer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de EMTE in Arkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Vomar!