Waar zijn wokkels chips enz van gemaakt?

Gewone chips is gewoon een geschaafd lapje aardappel. Maar zo'n wokkel kan je tg niet schaven :P

Of is het gewoon gepureerde aardappel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dáár komt de z.g. 'Wokkelmachine' aan te pas. Een aardappelextract wordt onder hoge druk langs het Wokkelelement gejaagd en daarna snel hete olie gefixeerd. Eet smakelijk.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is een in elkaar gedraaide aardappel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gemaakt van aardappelpuree
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wordt gemaakt door aardappelmeel met smaak en andere ingrediënten en dan in een soort pers gedaan om de mooie draai te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is eigenlijk het zelfde alleen deze word met een spiraal snijder gemaakt je kunt het trouwens ook zelf maken