Afvallen met Cambridge Dieet

Is ketose slecht voor je?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eh ja... U krijgt te weinig binnen + moet koolhydraten zoveel mogelijk vermijden. Terwijl bekend is dat koolhydraten nodig zijn?!

Het beste antwoord

Het Cambridge-dieet is een snelle manier om af te vallen. In een maand tijd verlies je 6 tot 10 kilo. Het dieet is niet gemakkelijk om vol te houden doordat je er zoveel voor moet laten. Het Cambridge-dieet kun je alleen volgen onder begeleiding van een erkende consulent.

Een ketose toestand van je metabolisme kan gevaarlijk zijn. Het lichaam maakt ketonen aan die aanleiding kunnen geven tot orgaan falen en het ontstaan van jicht en nierstenen. Ketonen kunnen er ook voor zorgen dat je lusteloos wordt, een verminderde eetlust, misselijkheid en een slechte adem krijgt. Ketose kan worden voorkomen door het eten van minstens 100 gram koolhydraten per dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb verschillende mensen gehoord die er darmproblemen door kregen.
Ik zweer bij het programma van weight watchers!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ketose is slecht voor je. En je gaat er vies van ruiken (acetonlucht).
Als je wilt afvallen en je wilt dat het verloren gewicht ook wegblijft, doe dan een licht vetbeperkt dieet: gezond eten, iets minder vet gebruiken, veel bewegen.
Dat is de enige gezonde manier om blijvend gewicht te verliezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cambridge is een lastig dieet en als je ermee stopt kan je de kilo's snel weer terug krijgen. Je kan het beste minder eten maar wel gevarieerd. Het lijkt misschien lastig om minder te eten en af te vallen zonder consult, maar na 3 dagen minder eten went je lichaam eraan en vliegen de kilo's eraf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor de reacties!