Is het mogelijk om besmeerde boterhammen in te vriezen?

En welk beleg is daar dan geschikt, of minder geschikt voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gaat perfect. Ik maak altijd lunchpakketjes voor de hele week. In principe lukt het met alle vleeswaren, al zou het niet doen met rood vlees (rosbief etc). Ook kaas gaat niet altijd goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
En gewoon 's morgens vanuit de vriezer in de tas mee naar je werk, en tegen lunchtijd is alles ontdooit en heb je heerlijk vers brood.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

jam kan je wel invriezen ik weet alleen niet hoe die er uit komt. maar vleeswaren en kaas kan ik niet aanraden. maar het word er niet beter op mits je het speed freez doet dus met no2. of in een speciaal vacuum verpakking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kan je bijna alle levensmiddelen invriezen, het wordt er alleen niet lekkerder op, ijskristallisatie.
Een boterham met kaas heb ik wel eens half bevroren gegeten...
Probeer het eens uit, pindakaas, worst, etc...